Brandanalyse C&A (versie 2)
Mentale merk - identiteit
Merk – visie
Veel jong consumenten zijn op zoek naar verschillende stijlen en goedkope en kwaliteitsmerken. De winkel C&A kan hier op inspelen en de positie van
aanbieders van beste kwaliteit voor goedkope prijzen te claimen. Op lange termijn blijft er in de kledingmarkt ruimte voor winkels met een brede stijlkeuze en betaalbare mode. Kleding voor jong en oud.
Merk – missie
De goedkoopste modieuze kleding, verkrijgbaar in elke stijl.
MerkwaardenAvontuurlijk, betoverend, comfortabel, de beste, de grootste, eigentijds, kwaliteit, lekker, makkelijk, netjes, onderscheidend, service, trendy, uniek, zekerheid.
C&A is de grootste, het breedste met de meeste stijlen.
Merkpersoonlijkheid
Aantrekkelijk, charmant, “cool”, energiek, extravert, galant, jeugdig, jong, leeftijdloos, leider, mannelijk, meegaand, netjes, onafhankelijk, sexy, sterk, stoer, tevreden, trendy, uniek, veel zelfvertrouwen, volwassen, vrouwelijk
Merkbelofte
Whatever you want
Merk – kernconcept
Stijlvol, modieus
0 Comments:
Post a Comment
<< Home